21 November 2010

entry gembire ini...

salam readers..baru2 ni..terdapat perselisihan faham antara ak dan kawan2 aku yang hmpir memusnahkan persahabatan kami yg baru terbina selama beberapa bulan...em..maybe hampir setahun...alhamdulillah akhirnya kami sume kembali baik2 semula..sebab kami sngat menyayangi antara satu sama lain..syg sekali nak biar kan persahabatan tu musnah cam tu jerk..ek..pajng nye melalut.hehehe...k la..sempena kami sume dah baik, ak nk tujukan lagu ni khas untuk korang bertige,...hayati maksud nye k...syg u all....

za

zra

sue

CRY ON MY SHOULDER

If the hero never comes to you

If you need someone you're feeling blue

If you're away from love and you're alone

If you call your friends and nobody's home

You can run away but you can't hide

Through a storm and through a lonely night

Then I show you there's a destiny

The best things in life

They're free

Chorus:

But if you wanna cry

Cry on my shoulder

If you need someone who cares for you

If you're feeling sad your heart gets colder

Yes I show you what real love can do

If your sky is grey oh let me know

There's a place in heaven where we'll go

If heaven is a million years away

Oh just call me and I make your day

When the nights are getting cold and blue

When the days are getting hard for you

I will always stay here by your side

I promise you I'll never hide

Repeat chorus

What real love can do

What love can do

What real love can do

What love can do

What real love can do


"mengucapkan kata2 maaf bukan hanya sekadar menunjukkan yg kite rase bersalah dengan ap yg terjadi, tetapi juga menunjukkan tanda sayang kite kepada yang kite mintak maaf..."

luv.....
nanareeko89

2 comments:

daieyaMUHAMMAD said...

jgn gado2 yew korang....jaga persahabatan yg hampir setahun korang bina...bertolak ansur lah... mana yg rs x kene...cubalah bersikap positif dan bawa berbincang..(^_^)..
dulu time diploma...akk ada membentuk persahabatan mcm korang..Alhamdulillah sampai sekarang..

nana aziz said...

baik kak..huhu..alhamdulillah..bese la tu gado2 kan kak kan?ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails